1. ANASAYFA
  2. MİSAFİR REHBERİ
  3. MİSAFİR İLİŞKİLERİ VE OTELCİLİK HİZMETLERİ

MİSAFİR İLİŞKİLERİ VE OTELCİLİK HİZMETLERİ

Misafir İlişkileri ve Otelcilik Hizmetleri bölümü, Türk misafirperliğini ve ilgisini hastalarımıza hissettirmek ve otel konforunda bir yatış deneyimi sunmak üzere hastanemizde hizmet vermektedir.

Misafir İlişkileri ve Otelcilik Hizmetleri’nin temel yaklaşımı, hasta ve ailesinin kendilerini evlerinde hissetmesini ve hastane içerisinde geçirdikleri zamanı konforlu hale getirip, hastanemizden memnun ayrılmalarını sağlamaktır.

Misafir İlişkileri bölümünde “Ayaktan Hasta” ile ilgilenen ekibimiz, günlük olarak poliklinik randevusu olan veya randevusuz gelen hastalarımızla, hastane içerisinde gideceği bölüme doğru yönlendirme yaparak ve eşlik ederek ilgilenmektedir. “Yatan Hastalar” ile ilgilenen ekibimiz, hasta odasında bulunan 20842 no.lu dahili hattan hasta ve refakatçi taleplerini çağrı olarak alıp, ilgili birimleri koordine etmektedir.

Otelcilik Hizmetleri çatısı altında hizmet veren Kat Hizmetleri ekibimiz, yatan hasta ve refakatçilerine 24 saat boyunca temiz, hijyenik ve düzenli bir ortam sağlamaktadır ve günlük olarak odaların kontrolü, taburcu sonrası temizliği, hastane içerisinde oluşan atıkların toplanması, genel alanların ve polikliniklerimizin temizliğinden sorumludur.