Hasta Deneyimi Her Yerde

Sağlık sektöründe yeni bir hizmet alanı olan "hasta deneyimi" ülkemizde ilk kez 2015 yılında Vehbi Koç Vakfı Amerikan Hastanesi’nde kurulan Deneyim Ofisi ile başladı. Koç Üniversitesi Deneyim Ofisimiz ise 2020 yılında hizmete girdi.

Hasta deneyimi; sağlık bakım kalitesinin ayrılmaz bir bileşeni olan zamanında bakım almak, bilgiye kolay erişmek, sağlık hizmeti sağlayanlar ile iyi iletişim kurmak ve hastaların bakımda aradıkları nitelikli sağlık hizmeti sunumlarını içeren bir alanı tanımlıyor.

Hastalarımızın ve yakınlarının ihtiyaçlarını ne kadar iyi karşıladığımızı tam olarak görmek ve onlarla etkileşim kurmak için "olağanüstü hasta deneyimi”ni destekleyen bir ortam oluşturmayı hedefliyoruz.

Deneyim ofisi ekibi olarak hastalarımıza ve yakınlarına önerileri, soruları, endişeleri ve memnuniyetlerini paylaşmaları konusunda yardımcı oluyoruz. 

Hastalarımızın ve yakınlarının geri bildirimleri, başarılarımızı kutlamamıza ve iyileştirme fırsatlarına odaklanmamıza olanak sağlıyor.

Hastalarımızın deneyimini iyileştirmek ve potansiyel endişelerini gidermek için sizleri dinlemeye ve sesiniz olmaya devam ediyoruz.


(2020 Hasta Deneyim Ofisi sonuçlarımız. 2020 yılı Hasta Deneyim Endeksi: %83)
 

Sizi odanızda şahsen ziyaret etmemizi ya da geri bildirimlerinizi iletmemizi isterseniz bizimle iletişime geçebilirsiniz.